星期六, 10月 20, 2012

29m ღ 賢貞

2012.10.20 ~ 賢貞面試日
我地早半個鐘到, 等Hugo warm up 下先

呢間學校無祟真咁多人

係外面玩左一陣就到我地in



面試係兩個老師對一個小朋友

如果小朋友OK, 就可以自己入

Hugo當然唔得勒!!

一入課室, 有同miss say hi, 好細聲

1) 問咩名? 有答, 都係好細聲

2) 問幾歲? 無答, 我代答, 佢未識

3) 問眼,耳,口,nose係邊? 頭兩個好快指出, 後兩個掛住, 要miss講幾次先肯做

3) 問顏色, 紅, 籃, 黃, 橙? 全部答紅/籃

4) 張積木砌高? 有跟指令

5) 考反應? 推車仔

6) 送禮物講多謝? 有講, 不過急急腳


唔知點解, IN完我覺得呢間幼稚園ma ma

俾我感覺miss 好cool, 無笑容

同日中午收到聖多馬堂取錄信~下午班

沒有留言:

發佈留言