星期四, 10月 11, 2012

29m ღ N班 ღ 第26日

Hugo ~ N班上學已 ~ 第26日

適應情況一日比一日好

lee兩日班主任都有贊佢叻仔

因為喊小左喎,..keke

同埋係學校肯食野勒...琴日食蛋糕仔

返學後真係有好有唔好

好既咪..Hugo學識了很多東西, 包括以往我沒有教的東西

唔好既就成日病, 真係食藥都食到佢怕怕


往日夜晚我會陪佢飲奶, 之後等佢瞓左先做家務

今個星期始我想佢試下自己瞓

頭兩日等佢食完支奶, 就同佢講, Mami洗奶樽, 你乖乖教豬勒

到第三日, 我沖完涼佢都未瞓, 係床到郁來郁去, 又問Papa係邊, 我答沖涼

衰豬話唔係, Papa係出面.....真係激ccc

沒有留言:

發佈留言