星期三, 10月 17, 2012

29m ღ 祟真

2012.10.17 ~ 祟真面試日

上星期六黎過open day, 目的係想Hugo到面試日無咁驚青


為左Hugo適應環境

所以提早30分鐘去到學校

去到超多人, 整個操場都滿是大人小朋友
等耐成個鐘頭.


先可以到禮堂度搵Hugo 個label名, 睇下邊間房面試...

之後我地係第?組..走上2樓課室...

Part one - 小朋友同家長係課室玩, 無耐就叫我地個號碼去另一課室面試

Part two - 一個miss對兩個小朋友, 小朋友坐前面, 媽咪坐後面..

1) 問Hugo叫咩名? 第一次答得好細聲, Miss再問多次

2) 問邊個同你黎? 第一次答都係好細聲, Miss話大聲D好唔好

3) 攞出圖card, 係一張dirty 衫問係咩黎? Hugo答衫,

4) 再問你有無衫衫? Hugo又摸下自己件衫,

5) 你件衫衫乾唔乾淨? Hugo答乾淨

6) 邊件衫dirty? Hugo指住張card講dirty (估唔到佢識答)

7) 問顏色; 紅色答籃色, 黃色答籃色

8) 打拍子

9) 跟miss張螺絲放入螺絲圈到

10)最後送禮物, 問係咩黎? 答魚

面試完畢, Mami好開心, 因為阿仔肯同miss對答, 又無喊

起身後有講多講, 同bye bye

當我地差不多出課室時, 我聽到有人叫邦, 轉頭望下係剛才in 個個miss同Hugo say goodbye

我地又同miss 講bye bye


今次面試結果14日後就知道....

沒有留言:

發佈留言