星期六, 9月 01, 2012

K1 ღ 幼稚園 {一}

黎緊呢幾個月會超忙碌

今年都要加入戰團..開始準備下年 2013-2014 度幼稚園既野
我哋都唔敢掉以輕心...報多幾間...買嗰保險好D~


祟真幼稚園

聖多馬堂

培正
聖羅撒

基督教會望覺堂賢貞

協和
德貞

創價
基督教會深愛堂



幼稚園問卷~~~

1)
為何會選本校? 有親戚朋友讀呢間稱讚呢間幼稚園質素好好, 有朋友的讀緊唔錯
2)
你認為本校有什麼優點? 有外籍師及一班不會太多人方便老師照顧
3)你對於本校有什麼期望? 期望學校可以加多些多元化學習模式,多些師生及家長活動

4)
你認為孩子在這裡可以學到什麼? 希望小朋友可以獨立,可以更加循規蹈矩

5)
孩子是否會大小二便? 小朋友已經識去大小便,會出聲叫去洗手間

6)
假日會和孩子去什麼地方? 去公園或書局,等小朋友習慣睇圖書

7)
請你介紹你的孩子給我們認識? 我小朋友叫 (中文名及英文名),今年 (歲數)

8)
如果我們不取錄你的孩子,你會怎樣呢? 會等地後備看有沒有機會再取錄

9)
我們每年都有開放日,你有沒有來過?你對那個節目印象最深刻? ... 小朋友表演節目

10)
你知道學校的辦學宗旨嗎? 培養小朋友有獨立個性,小朋友信心

11)
你對子女的期望是什麼? 可以快樂健康成長

12)
你們均是雙職父母,平日誰人照顧孩子? 麻麻

13)
可否講講自己的教育理念? 希望小朋友讀書讀得開心, 唔想小朋友成日了考試而去讀書, 盡可能給小朋友自由發揮

14)
你平日有沒有和孩子講故事?用多少時間? , 通常每次講一至二本故事書

15)
如果學校請你做家長義工,你願意擔當嗎? ..我會盡量安排時間, 我都想同學校有密切溝通

16)
你的子女若吵著要買一樣玩具,你會怎樣處理? 解釋俾

17)
你的工作非常忙碌,如何抽出時間和子女相處? 放工後或假期我自己會親身照顧返小朋友,多些同嫲嫲小朋友平時有什問題
18)孩子有何長短處? 可以同小朋友分享一切, 容易接受批評

沒有留言:

發佈留言