星期六, 9月 15, 2012

28m ღ 深愛堂

2012.09.17 (星期六)
Hugo第一次正式到幼稚園面試(深愛堂)。
這間幼稚園不是我地的第一選擇, 不過就當作給Hugo一個練習的機會。
出發前影吓相先

去到學校...無人等喎!!

按過鐘後, 有個似係Miss行出來話未夠鐘要係門口等陣

等左一陣Hugo話想尿尿, 雖然有著學習褲, 但有洗手間既地方我都會帶佢去

所以再次按鐘借洗手間

我地就比Hugo行吓睇吓間學校


10:15開始入學校, 約8個小朋友入一間課室,

在場有3位老師,

一位老師係負責講解課程內容, K1-K3都係無考試, 到K2先有功課, (面試後再了解, 老師話行學卷的學校, K1都係唔會教寫字, 學自理多)

而另2位老師就分別同我地傾吓日常的表現,

老師問Hugo你叫咩名? Hugo喊住梓邦

之後老師指住問呢個係邊個? Hugo都係喊住講媽媽

最後老師叫Hugo比隻手佢 ? Hugo就俾左我...

總括來講面試過程好簡單

如果唔係喊住會仲好lor
結果:即時取錄上午班

沒有留言:

發佈留言