星期四, 3月 13, 2014

46m ღ 嚇一跳

今日中午正想食飯, 接到奶奶電話
好緊張問邦邦有無返學, 唔見佢係禮堂
而家幾個老師周圍搵佢
好彩幾分鐘後奶奶話搵到邦邦勒



















我問係邊到搵到邦邦
奶奶答我唔知
你自己問邦邦 ........ 

仲叫我教邦邦唔可以跟其他人走 (我一定會自己接送, 唔會交俾其人)
因為心知, 學校只認咭, 有咭就可以接走
所以之前成日聽到奶奶講邊個家長幫佢接, 我唔鐘意架但又唔可以出聲 
(都明白揹住朗行咁多樓梯都辛苦, 為有同邦邦講, 唔係麻麻接, 唔好跟人走) 

之後即學校GROUP問其他家長有無上興趣班? 係邊到接放學?
原來其他家長都試過, 不過佢地無反映俾學校知
其實呢間幼稚園我覺得返學同放學個時都好亂



















尋日成個下午都搵唔到班主任了解成件事.
返到屋企問了邦邦好幾次
邦邦都話Miss係有好多野教, 教埋先落堂



















第朝見到班主任勒,
講番尋日禮堂係禮堂接唔到邦邦, 究竟係未落堂呀定係點呢?
興趣班未到禮堂, 老師好似唔係好清楚咁?
好勒, 十點多有位侯老師覆我, 佢話呢個Miss係會比其他班遲放.
家長接唔到小朋友, 老師去睇簿, 睇完就走在出去搵,
咁岩係操場見到佢地排緊隊,
老師話先拖邦邦過禮堂, 中途見到學校姨姨, 又在交俾姨姨帶到禮堂喎
老師解釋因為要幫手分班, 所以無自己帶邦邦到禮堂交代 (唔知咩意思),
唉! 交代完=無交代過咁
其實我都知問完, 覆完都無用, 學校都唔覺得無錯,
不過自已諗過, 以邦邦性格應該唔夠擔一個人走去玩,
同埋嫲嫲話邦邦無喊, 仲笑笑口
呢種事情希望唔好在發生
我都教定邦邦唔會跟其他人走,

沒有留言:

發佈留言