星期日, 9月 29, 2013

2013.9.30 - 好想喊

今朝返工個陣個胃已經好唔舒服, 想請病假, 但見返工唔係好耐又請

點知真係頂唔到同丫頭講, 我去睇醫生, 初頭話好

點知轉頭問我攞番條KEY, 我即問你抄我吖

佢叫我入房傾....

你咁講, 仲有咩好傾, 我問抄我原因因為我請假,

佢話唔係, 佢話覺得我唔夠主動(做會計都要主動.....),

同埋想請個可以帶到另一位同事,(米玩勒, 我番得3個星期)

而個位同事已做3年仲要帶, 加上見工時無講

最後話日日都要OT, 佢覺得我得(因為有小朋友)

聽完佢個原因好想喊, 咁大個女都未試過俾人抄

挨近年尾先黎搵工, 真係好擔心

老公叫我唔好咁擔心 一陣又胃痛

咪享受Full Time 媽媽

今日先覺得,係耐唔耐,

或放假既時間做FT Ma 先覺得開心

1 則留言:

  1. 唔好唔開心喇, 咁既老細, 跟住佢都唔好啦.
    加油, 你有經驗, 實搵到份好工架.

    回覆刪除