星期六, 1月 26, 2013

32m ღ N班 ღ 家長日

今日係Hugo仔學校的家長日

第一次以家長身份去學校見老師了解Hugo仔的學習進度

入到去, 老師俾o左個紀錄我睇,

會影低小朋友課堂點滴, 老師又會紀錄小朋友的成就

呢d東東, 小朋友大個或者我老來拎來睇都真是令人回味


之後老師就同我傾下Hugo仔的學習進度

老師話Hugo仔未表達到(你/我), 但就話AR仔有佢自己的表達能力 (e.g. 我=邦邦, 你=某人)


而我問老師, 平時茶點時間肯唔肯食

因衰豬在家中仍然要半餵半自己食少少, 又成日話唔食

老師說好肯自己食, 亦都會食晒.....

可能因為小朋友互相影響.....

真激屎

沒有留言:

發佈留言