星期六, 6月 02, 2012

24m ღ 第六堂~ BBC

今堂要小朋友自己上堂 - 1小時

Mama我都有晒心理準備, Hugo會勁喊

上堂前同Hugo講, 一陣你入去同瑤瑤玩住先..Mama去買野,

Hugo話唔好..行到樓下..唔肯行..

上到課室自己行去table玩玩具

但好快走番黎我到 {可能知我要走}

時間到勒..

Hugo見我開門..就開始喊

初頭諗住係門外等...但怕聽到Hugo喊

所以去咗行街..

1.30再返到上去等, 半個鐘..都聽唔到喊聲

2.00開門..見到Hugo笑晒口..好開心

Rita仲贊佢叻仔. 我問喊左幾耐先收聲..佢地話一陣.

返到home睇相

哈哈..見到Hugo真係無喊..好開心

上堂情況 {一}

上堂情況{二}









上堂情況{三}

上堂情況{四}

上堂情況{六}
叻仔..繼續努力!!








 

沒有留言:

發佈留言