星期二, 4月 03, 2012

【邦 ღღ 23rd months】



邦邦已經23個月大喇...仲有一個月就兩歲


身高: 估計83cm, 屋企有身高尺

體重: 冇磅過, 只係覺得出街抱佢一陣, 已經好累

大致上都完全明白我地講咩架勒..

但唯一既o就係, 唔多願講野, 仲係lele lur lur 來表達..
到呢一刻講得最多係: 爸爸, 打機, 乜乜, 食食, 掟, 伯伯

其次係: 媽媽, 婆婆, 姐姐, 車車

.................................................

辨認方面上算OK...係街

見到眼鏡, 會指住自己隻眼

見到手錶. 會指住自己隻手

見到片片, 會指住pat pat

見到食物, 會指住個口+食食

...............................................


同阿仔對話: Ma咪在toliet

阿仔: 拍門

我問: 你係邊個

阿仔答: 邦邦

............................................

某日Ma咪叫阿仔攞卷廁紙俾我

(我在廁所. 阿仔係廳, 卷廁紙係table)

佢竟然識攞之如...仲識撕一格俾我喎.

...........................................





沒有留言:

發佈留言